آذربیک، محمدمهدی
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
آسمان رفعت، امیر رضا
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
ا
ادب آوازه، نازیلا
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
ارغوانی هادی، جمال
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
اسماعیلی، علی
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
اکبری پردنجانی، زهرا
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
امین دوست، عاطفه
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
بامری، مصیب
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
پیرچراغی، غلامرضا
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
ت
توحیدی نافع، محمدصادق
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
ج
جعفری، پریوش
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
جعفری، پریوش
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
جمشیدیان، محمد
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
جهانتیغ پاک، علیرضا
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
جهانتیغ پاک، علیرضا
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
ح
حائری زاده نبوی، علیرضا
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
حسن پور، حسین
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
حسنی، محمد
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
حقانی، فاطمه
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
حق شناس گرگانی، حمید
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
حق شناس گرگانی، حمید
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
حیدری نوقابی، حمیدرضا
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
خادمی، سولماز
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
د
درختی، محمد
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
درویشی قزانچی، دنیا
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
دیناروند، عبدالرحمن
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
ذ
ذوی الانواری، سید محمد جعفر
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
ر
رشیدی، زهرا
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
رضایی، سامان
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
رمضانی، محمد سجاد
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
روحانی، شادی
مطالعه قلدری دانشگاهی در گروههای آموزشی؛ مورد مطالعه (علوم انسانی و فنی و مهندسی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 105-132]
ز
زارع بنادکوکی، محمد رضا
آسیبشناسی برنامه آموزشی دانشگاهها در تقویت مهارت مدیران کنترل کیفیت شاغل در بخش صنعت: مطالعه موردی رشته مهندسی صنایع [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 67-86]
زاینده رودی، علی
ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]
زمانی، اصغر
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
زمانی، اصغر
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
س
سجادی، سید امیر حسین
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
سلیمان زاده، سجاد
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
سلیمی، قاسم
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
سید نظرلو، سید طاهر
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
ش
شادی، صدیقه
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
شعبانی، شریف
ارائه یک روش سیستماتیک پیشگیرانه برای جلوگیری از آثار نامطلوب آموزش برخط دروس دانشگاهی، طی همهگیری کووید-19 [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 133-156]
شهرکی، محمد رضا
تعیین عوامل تأثیرگذار در آموزش مهندسی و پیشبینی افزایش سنوات تحصیلی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره و دادهکاوی (شبکه عصبی مصنوعی) [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 51-66]
ص
صالحی، کیوان
بررسی نظاممند دستاوردها، مزایا و محدودیتهای استفاده از آزمایشگاههای مجازی و از راه دور در آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 57-88]
صفوی، سید علی اکبر
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
صمیمی، محمدحامد
تکمیل و غنیسازی آموزش الکترونیکی با تدریس تعاملی به کمک فعالیتهای عملی و امکانات نرمافزاری [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 61-84]
ط
طهماسب زاده شیخلار، داود
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
ع
عباسی، محمدحسن
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
عسکری، اسماعیل
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
عطایی، شروان
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
قادری، سیامند
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
قره باغی، طاها
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
قلاوندی، حسن
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
قورچیان، نادر قلی
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
قورچیان، نادر قلی
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
ک
کابلی، شهریار
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
گرایی، احسان
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
گشول دره سیبی، طیبه
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
گوگساز قوچانی، رقیه
طراحی و به کارگیری کارت های تشابه و تناقض در خلق تصویر برای آموزش مهندسی و ارزیابی دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 131-152]
ل
لطفی، محدثه
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
م
متقی پور، مهدی
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
محمدی، فاطمه
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
محمدی، مهدی
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
محمدی، مهدی
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
محمدی پویا، سهراب
رابطه تعاملات آموزشی و رضایت تحصیلی با خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 87-104]
مرزوقی، رحمت اله
شایستگی های دانشجویان مهندسی و الزامات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای انطباق با صنعت 4.0: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 1-30]
معماریان، محمد
طراحی و اجرای درس جدید مجازی «آزمایشگاه شبیهسازی در الکترومغناطیس» [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 1-22]
مقداری، علی
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
منتظر، غلامعلی
شناسایی پیشرانهای فنّاورانۀ یادگیری الکترونیکی و تحلیل آن در آموزش عالی ایران (با تأکید بر آموزش مهندسی) [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 27-56]
مومنی، کوروش
مقایسه تطبیقی آفرینش معماری به روش قیاس با طبیعت در میان دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 27-50]
میرزازاده، عظیم
ارزیابی کیفیت برنامه آموزش مهندسی بر مبنای سنجش پیامدهای استاندارد با انجام مطالعه موردی [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 109-130]
ن
ناصری جهرمی، رضا
عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت تدریس در آموزش مهندسی: مطالعه ای مبتنی بر روش فراترکیب [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 53-67]
ناظمی، حامد
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
ندیمی، نوید
ارزیابی تأثیر شیوع بیماری کرونا بر آموزش و پژوهش در مهندسی عمران در ایران از دیدگاه دانشجویان [دوره 24، شماره 95، 1401، صفحه 89-108]
نصیری، صیاد
کارگاه عمومی: درسی برای مهارتآموزی یا فرصتی برای نمایش دورنمای حرفه مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 23-38]
نصیری، کیوان
مروری بر تجربۀ طراحی و تحلیل گروهی یک چرخشسوار از منظر آموزش مهندسی [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 39-60]
نیکبخت، مهرداد
شناسایی و اولویت بندی مؤلفه های شایستگی حرفه ای مهندسی صنایع مبتنی بر اخلاق مهندسی با رویکرد دلفی فازی [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 119-138]
نیک پی، ایرج
تأثیر روشهای ارزشیابی برخط همزمان و ناهمزمان بر فرایند یاددهی-یادگیری: مطالعه موردی دانشگاه لرستان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 133-152]
ی
یاوری، ماندانا
تحلیل شکاف عوامل مؤثر بر رقابت هوشمندانه دانشگاه از طریق ترسیم نقشه اهمیت - عملکرد دانشگاههای صنعتی سطح یک شهر تهران [دوره 24، شماره 94، 1401، صفحه 85-102]
یاوری، ماندانا
ارائه مدلی برای ارتقای هوش رقابتی دانشگاه های صنعتی سطح یک شهر تهران (مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی) [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 31-51]
یزدان پناه، مریم
بررسی وضعیت و اولویت بندی مهارتهای غیر فنی فارغ التحصیلان رشتههای مهندسی در انقلاب صنعتی چهارم از دیدگاه کارفرمایان و فارغ التحصیلان [دوره 24، شماره 93، 1401، صفحه 3-26]
یزدانی، حامد
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]
یعقوبی، محمود
آموزش مهندسی در راستای توسعه پایدار: ویژگی ها، بررسی مطالعات و ارائه چهارچوبی جامع [دوره 24، شماره 96، 1401، صفحه 69-91]